sunnuntai 1. maaliskuuta 2020

SINUA ON KUTSUTTU RAKENTAMAAN KALLIOLLE MITÄ JOS HUOMAAT ETTÄ OLET HIEKALLA ? HUUDA HERRAA NYT !

 Raamattu sanoo että peto nousee merestä meren hiekalle ! kurja olla hiekalle rakentanut jos sinne nousee peto sillä hiekalle se nousee..Huuda siis Herran nimessä pian Jumalan anteeksiantoa ja myönnä virheesi..voit vielä pelastua niin että elämäsi rakennelmat palaa poroksi, mutta sinä ja sielusi pelastut. Olen monasti ajatellut ja lapsilleni sanonut en mistään hinnasta olisi miljonääri ja sitten ilman Jumalaa...mielummin köyhä ja Jumalan oma jos on ja pientä omaisuutta se on ok ..kukaan ei voi omistaa pelastusta rahan,suhteiden,kirkollisuuden tai muun tähden se annetaan ihmiselle joka tunnustaa rakentaneensa hiekalle ja haluaa nousta kristuksen kalliolle, jossa sielussa asti olen Jeesuksen lapsi ja pelastettu verensä tähden.


Esittelyjä viikunapuusta





Osa 1 Raimo Rahnaston neljän raamattutunnin kokoussarjasta Alavuden baptistiseurakunnassa. . Olet tervetullut tilaisuuksiimme osoitteessa Rauhankuja 1 Alavus as. Lisää tietoa osoitteesta www.alavudenbaptistit.fi

kuuntele raimoa tilaa

näyttää siltä että vaikka minä olen yhteistyöhaluinen jotenkin nämä netit estää raimon puheen se kuului jonkin aikaa...sitten ei..klikkaa tuosta alavuden babtistit niin saat minkä raimo puhuu tai muunkin puheen.












kuuntele raimoa tilaa


onko minun aloitettava youtube ? ei muuten pääse, olen miesten illoissa on ollut kyllä..
henry sumuvuori videot


Les liens ci-dessus sont pour l'internet, je ne suis pas responsable de leur contenu!
yllä olevat linkit ovat etsitty internetistä ,en ole vastuussa niiden sisällöstä

1 kommentti:

  1. Tuli vahinko on tietysti se agrigolan uusi testamentti ja suuri osavanhaa testamenttiä tästä on acricolan kääntämää se oli 1 sitten tämä..

    VastaaPoista