tiistai 10. joulukuuta 2019

KUUNTELIN AJAESSA MAALLISTA KAPPALETTA 3 RUUSUA SULLE....YSTÄVÄ JEESUS TUNTEE SINUT JA MINUT...ETUKÄTEENKIN JO..SIIS ENNEN JO..VAIMON OTIN LAPUALLA MUTTA YLLÄTYS HÄN ON 3 VENEEN




PITÄJÄSTÄ https://fi.wikipedia.org/wiki/Paltamon_vaakuna TIETYSTI 3 VENETTÄ..ASUMME MOLEMMAT NYT...3 RUUSUN PITÄJÄSSÄ.



3 RUUSUA , TÄÄLTÄ LEIPÄÄ ON TULLUT.. MYLLYNKIVI ON VÄHÄNKYRÖN POJALLE MERKKI TÄÄLLÄ SINUT JAUHETAAN. MYÖS VAROITUS MYLLYNKIVESTÄ ON RAAMATUSSA.JA SE EI OLE LEIKKIÄ.LEIPÄÄ TULEE MYLLYNKIVEN PITÄJÄSTÄ VOI OLLA PROFETAALISTAKIN.

6. Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
https://www.finbible.fi/38alaviite/Matteus/Matteus18.htm


3Tutki minua, Jumala, ja koettele sydämeni: kiusaa minua, ja ymmärrä, kuinka minä ajattelen.
24Ja katsos, jos minä pahalla tiellä lienen, niin saata minua ijankaikkiselle tielle.
NUORENA KUULIN SEN VIKINGARNAN VERSIONA RUOTSALAISENA..ALOIN KATSELLA ELÄMÄÄNI (ENTÄ SINÄ?)
 MISSÄ OLEN ASUNUT ? LIIAN MONTA PAIKKAA OTAN 1.NYKYISEN, 2.ISÄN SUVUN, 3,.SYNTYMÄPAIKAN ja maininta välipaikoista...


3 kukkaa:  =   Haluaisin olla kanssasi kahden.
https://ekukka.fi/wp/kukkavinkki/kukkien-maara/
Aiheeseen liittyvä kuva


Finnish Bible
1Davidin Psalmi, edelläveisaajalle. Herra! sinä tutkit minua, ja tunnet minun.2Joko minä istun eli nousen, niin sinä sen tiedät: sinä ymmärrät taampaa ajatukseni.
3Joko minä käyn eli makaan, niin sinä olet ympärilläni, ja näet kaikki tieni.
4Sillä katso, ei ole sanaakaan kieleni päällä, joita et sinä Herra kaikkia tiedä.
5Sinä olet tehnyt jälkimäiseni ja ensimäiseni, ja pidät sinun kätes minun päälläni.
6Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen ja ylen korkia, etten minä voi sitä käsittää.

13Sinun hallussas ovat minun munaskuuni: sinä peitit minun äitini kohdussa.
14Minä kiitän sinua sen edestä, että minä niin aivan ihmeellisesti tehty olen: ihmeelliset ovat sinun tekos, ja sen minun sieluni kyllä tietää.
15Ei minun luuni olleet sinulta salatut, kuin minä siinä salaisesti tehty olin, kuin minä maan sisällä niin taitavasti koottu olin.


23Tutki minua, Jumala, ja koettele sydämeni: kiusaa minua, ja ymmärrä, kuinka minä ajattelen.
24Ja katsos, jos minä pahalla tiellä lienen, niin saata minua ijankaikkiselle tielle.

https://biblehub.com/fin/psalms/139.htm  PSALMISTA 139
Ihmeellinen Jeesus – Sarjakuvakertomus

Jeesus näit kun....en ollut vielä....(Hän tunsi ystävä sinutkin siellä..)
.16Sinun silmäs näkivät minun, kuin en vielä valmistettu ollut, ja kaikki päivät sinun kirjaas olivat kirjoitetut, jotka vielä oleman piti, joista ei yksikään silloin vielä tullut ollut.

tämä ystävä siellä tulkoon tietoon sinulle vaikka,
on monelle vaikeaa...mutta kaikki on totta..
6Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen ja ylen korkia, etten minä voi sitä käsittää.


1.MISSÄ SYNNYIN ?  MISSÄ SINÄ  ? MIETI AJATUSTA HETKI...myös symbolisi paikkakunnista voit itsellesi kaivaa...
HAPARANDA SWEDEN HAAPARANTA RUOTSI
kultainen risti huomaa...
Kuvahaun tulos haulle HAPARANDA VAPENSKÖLD


Haparanda sisään juutalainen gematriassa on yhtä suuri kuin: 196 : h81p601r801n40d41
Haparanda in Englanti gematriassa on yhtä suuri kuin: 384 : h486p966r1086n84d246
Haparanda on yksinkertainen gematriassa on yhtä suuri kuin: 
Valittu196
6
Itään196
4   tuli monenlaista kassanhoitaja, sisu 196 ym...

isäni ja äitini muuttivat ruotsista vähäänkyröön jossa isäni isät 7 sukupolvea olleet.... vähänkyrön vaakuna 
3 viljantähkää...minulle itselleni on hopea vanhemmiten merkinnyt enemmän en tajunnut sitä mutta jopa vihkisormuksen joka on kultaa on tänään hopeaa halusin sen niin...vaihdoin sen..hopea on lunastuksen merkki... 3Niinkuin tuli koettelee hopian ja ahjo kullan, niin Herra tutkistelee sydämet. sananlaskut 17..
gematriassa oli vähäkyrön kohdalla 1198 nopea hopea...yms jännä symboli hopea siis nykyisinkin.
Vähänkyrön vaakuna on saanut aiheensa pitäjän vanhasta sinetistä. Sen aihe puolestaan on peräisin Vaasain tunnuksesta (ruots. vase), joka on tulkittu maljaksi, josta nousee kolme tähkää.
Vaakunan selitys on ”sinisessä kentässä kaksikorvainen hopeamalja, jossa kolme kultaista tähkää.” Vaakunan on suunnitellut Ahti Hammar.
NUORENA NÄIN 17 VUOTIAANA NÄIN NÄYN ( Närpiössä)JOSSA RISTI PALOI TAIVAALLA KOIN ITSENI HYVIN SYNTISEKSI SILLÄ RISTI OLI PYHÄ, MAAN PINTA OLI TÄYNNÄ KAPEITA RAITIOVAUNUN RAITEITA JOITA IHMETTELIN. MUUTIN OULUSTA YKSIN ISÄNI TYKÖ JA KESÄLLÄ HAIN LAPUALLE JOSSA ASUIN, NAIMISIIN, USKOON TALONMIES PIENESSÄ VAPAIDEN SUUNTIEN SEURAKUNNASSA JA KÄVIN PALVELEMASSA MYÖS KORTESJÄRVELLÄ KAN KODILLA.
nyt laitain sitten 2 paikkakuntaa joissa olen asunut Oulussa 5-16 vuotiaaksi ja Helsingissä 1989-2010 24-44 vuotiaana, töissä edelleen siellä.
        Kuvahaun tulos haulle oulun vaakuna    Kuvahaun tulos haulle HELSINGIN vaakuna
       

4 kommenttia:

  1. 3 ruusua sinulle ystävä , Jeesus on sellainen persoona joka lähestyy sitä joka häntä lähestyy, ihminen luonnostaan pelkää Jumalaa voita itsesi sano Jeesus sinä tunnet minut ole minulle armollinen jos teet väärin jossain jossa tuntosi tuomitsee sinut sano Jeesus sinä tunnet kaiken...saat ystävän parhaan 3 ruusua sinulle JEESUKSEN VERINAULOISTA 1 JALOISTA 2 KÄSISTÄ...

    VastaaPoista
  2. JEESUS KAIPAA YSTÄVÄNI SINUA...OLET TÄRKEIN IHMINEN HÄNELLE ..

    VastaaPoista
  3. Henry🙏tämä on hieno juttu👏

    VastaaPoista
  4. Haaparannan vaakunassa on 26kpl lehtiä aivan yhtä on lukuarvo kirjaimissa JHWH joka Jumalaa tarkoittaa..monissa kirkoissa se on hebrealaisilla kirjaimilla..ssma

    VastaaPoista