maanantai 5. lokakuuta 2020

ILMESTYSKIRJAN 10 LUKU ,LUKU JOSTA EN OLE 55 VUODEN ELÄMÄN AIKANA KENENKÄÄN PAPIN TAI SAARNAMIEHEN PUHUNEEN, NYT KUULIN TAI NÄIN

KATSOKAAMME VELJEMME MUISTIINPANOJA 2020 JOUKUUN 14 PÄIVÄ OLISI SOLAR ECLIPSE (SELVITÄ TUTKI MISSÄ?) SITTEN VUODEN ALKUUN 2021 TULEE VERENPUNAINEN KUU..VELJEMME ON LAITTANUT DRAMAATTISESTI NÄIN 7 PASUUNAN SOITON ODOTUS KYNÄ ON KOHDALLA JOSSA LUKEE 7 PASUUNAN SOITTO. HUH YMMÄRRÄTKÖ MITÄÄN ??? ILMESTYSKIRJAN 10 LUKU ON SINETÖITY..SIKSI SIITÄ EI PUHUTA TUTKI SAATKO YMMÄRRYKSEN NYT ? 1 MINULLA EI OLE OSAA EIKÄ ARPAA VELJEMME LÖYTÖÖN KUN KATSOIN MITÄ VELJEMME OPETTAA ALKOI PSALMI 19 ELÄÄ VAHVISTAEN TÄTÄ VELJEN SANOMAA.ENSIKSI MITÄ RAAMATTU SANOO... 1 Ja minä näin erään toisen, väkevän enkelin tulevan alas taivaasta; hänen verhonaan oli pilvi, ja taivaankaari oli hänen päänsä päällä, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, ja hänen jalkansa niinkuin tulipatsaat, 2 ja hänellä oli kädessään avattu kirjanen. Ja hän laski oikean jalkansa meren päälle ja vasemman maan päälle 3 ja huusi suurella äänellä, niinkuin leijona ärjyy; ja kun hän huusi, antoivat ne seitsemän ukkosen jylinää ääntensä puhua. 4 Ja kun ne seitsemän ukkosenjylinää olivat puhuneet, yritin minä kirjoittaa, mutta minä kuulin äänen taivaasta sanovan: "Pane sinetin taakse, mitä ne seitsemän ukkosenjylinää puhuivat, äläkä sitä kirjoita". 5 Ja enkeli, jonka minä näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti 6 ja vannoi hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan ja mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa, 7 vaan että niinä päivinä, jolloin seitsemännen enkelin ääni kuuluu hänen puhaltaessaan pasunaan, Jumalan salaisuus käy täytäntöön sen hyvän sanoman mukaan, jonka hän on ilmoittanut palvelijoillensa profeetoille. 8 Ja sen äänen, jonka minä olin kuullut taivaasta, kuulin taas puhuvan minulle ja sanovan: "Mene ja ota tuo avattu kirjakäärö, joka on meren ja maan päällä seisovan enkelin kädessä". 9 Ja minä menin enkelin tykö ja pyysin, että hän antaisi minulle sen kirjasen. Ja hän sanoi minulle: "Ota ja syö se; se on karvasteleva vatsassasi, mutta suussasi se on oleva makea kuin hunaja". 10 Niin minä otin kirjasen enkelin kädestä ja söin sen; se oli minun suussani makea kuin hunaja; mutta sen syötyäni minun vatsaani karvasteli. 11 Ja minulle sanottiin: "Sinun tulee taas profetoida monista kansoista ja kansanheimoista ja kielistä ja kuninkaista". VELJEMME MUISTIINPANOT JA ENGLANNINKIELELLÄ ANNETTU SELITYS ON TÄLLAINEN AINA KUN ON OLLUT ENG. SOLAR ECLIPSE ELI AURINGONPIMENNYT HETI KOHTA ON TULLUT SITTEN KUUNTULO VERENVÄRISEKSI ELI VERIKUUKSI TAI PUNAISEKSI. TÄMÄ ON VELJEMME MIELESTÄ SE THUNDER ELI UKKOSENJYLINÄ JOKA PUHUU.... JOS NÄIN ON KUIN VELJEMME PUHUU MEIDÄN TULISI TUTKIA ONKO NIIN? MYÖS 7 THUNDERIA TULISI LÖYTÄÄ ELI AURINGONPIMENNYS JA SEN JÄLKEEN VERENPUNAINEN KUU... KUN NÄITÄ AJAESSA MIETIN...KYSELIN JUMALALTA JA ITSELTÄNI OLENKO JA ONKO RAAMATUSSA MITÄÄN MIKÄ PUHUU, NOSTI JOKO HENKI TAI SANA NOUSI MITEN ILMAISENKIN ASIAN. TULEE PSALMIN SANA SYDÄMEEN. TÄSSÄ PSALMIN SANA KERTOO AURINGOSTA JOKA TULEE ULOS KAMMIOSTAAN JA KULKEE RATAANSA...SE EI OLE PUHETTA SE EI OLE KIELTÄ JONKA ÄÄNI EI KUULUISI..NYT KYSYNKIN SINULTA JA TUON ESIIN ELI ONKO TÄMÄ ILMIÖ VAIN SILMIN NÄHTÄVÄÄ JA SILTI EMME VOI SANOA ETTEI SE OLISI ÄÄNTÄ JOKA EI KUULUISI..YMMÄRRÄTKÖ..NÄET ASIAN NYT...AURINGON PIMENNYS SITTEN VERENPUNAINEN KUU..ASIA ON SINETÖITY SITÄ EI KAIKKI YMMÄRRÄ ?? MUTTA LOPUNAIKANA AUKAISTAAN.. 1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.(19:2) Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja. 2 (19:3) Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle. 3 (19:4) Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi. 4 (19:5) Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan. 5 (19:6) Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan. 6 (19:7) Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä. 7 (19:8) Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan. 8 (19:9) Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät. 9 (19:10) Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat. 10 (19:11) Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä. 11 (19:12) Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka. 12 (19:13) Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini. 13 (19:14) Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas. 14 (19:15) Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani. Jooel 2:10 Niitten edessä maa vapisee, ja taivaat järkkyvät; aurinko ja kuu käyvät ... aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, ... niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, 77 Leeland Jones Studies: December 14, 2020 Eclipse connects to the 7th Trumpet! MITÄ 3 OSAINEN ROKOTE MERKITSEE PANDEMIAMME OSALTA ? YMMÄRRÄ SEURAKUNTA EI OLE PIAN TÄÄLLÄ... Luukkarinen 1,82 t. tilaajaa Yllä olevat linkit ovat etsitty internetistä ,en ole vastuussa niiden sisällöstä Les liens ci-dessus sont pour l'internet, je ne suis pas responsable de leur contenu!

1 kommentti:

  1. TÄMÄ BLOGIN TEKO ON YHÄ VAIN HULLUNPAA ET VOI TEKSTIÄ ERI VÄREILLÄ LAITTAA TAI KUN KIRJOITAN NE MENEE YHTEENPÖTKÖÖN LUKEMISEN KANNALTA HUONOMPI PARAS ON NÄMÄ KUVAT KUN ISONNAN JA SITTEN JOS JOKU SAA KIPINÄN KATSOA SEN VIDEON OLEN ITSEKIN PETTYNYT..ON TULOSSA YÖ EI VOI TYÖTÄ PIAN TEHDÄ...

    VastaaPoista