perjantai 16. syyskuuta 2016

USKON KAUTTA ME YMMÄRRÄMME MAILMAT ON TEHTY JUMALAN SANALLA, BY FAITH WE UNDERSTAND THE WORLD IS MADE GOD'S WORD

TÄMÄ EI OLE SATTUMAA....  This is no coincidence ....

https://www.google.fi/maps/@61.2359952,21.440486,15z

JUMALA JOKA ON TAIVAASSA ON PALJON ENEMMÄN KUIN ME YMMÄRRÄMME....
GOD WHO IS IN HEAVEN IS MUCH MORE THAN WE UNDERSTAND ....


When a person constructing a hidden bombs MATERIALS thinks no one will see ... AT THE SAME TIME THAT GOD IS ABOVE ALL, as it seems you are doing somewhere I'll show MAP WITH YOU SO THAT I AM!
BEAST MOVE READY THE languages,
  FINLAND REGION OF NUCLEAR ENERGY AND NUCLEAR STORAGE STORAGE AREA ... Fear God, and understand ...

OLEN SHOKISSA JÄLLEEN... MIKSI JUMALA ON NIIN SUURI !!!
I'M BACK in shock ... WHY GOD IS SO GREAT !!!


 TÄMÄ ON MINULLE VÄHÄN KUIN SE BARROSO JA JUNCKER KUN JUMALA SALLI TUON NIMISTEN MIESTEN OLLA JUURI NYT VALLASSA ! EUROOPASSA ?
 NÄETKÖ MERESTÄ NOUSEVAN PEDON ? SE LIPOO YDINVOIMA
OLKILUOTO KOLMOSTA !
OTPÄÄ ON KUIN TOINEN PETO JOKA MERELLE MENOSSA
TUOSSA 2 POUKAMAA JA MIEHEN KASVOT ON KUIN POUKAMASSA SEURATEN PAIKKAA...LÄHETIN THEGROX1 TOIVON ETTÄ HÄNKIN ARVIO JUURI VAI OLIKO SE MINUN TEHTÄVÄNÄ ? MUTTA HÄNEN
JA ARTO LAURIN KARTALLA MENON INSPRIROIMANA.



KAKSOISPEDOT KUVASSA !


THIS MAP INTERLOCKING myself and I have already AREA AND THE BEAST FOR ORAL .. GOD have mercy ... Verily, here are two beasts eastern and western ...

TÄSSÄ ASETIN KARTALLE ITSENI JA OLEN JO ALUEELLA JA PEDON SUUSSA.. JUMALA OLE ARMOLLINEN...TOTISESTI TÄÄLLÄ ON 2 PETOA ITÄINEN JA LÄNTINEN...


SEE man's face WHEREAS and the two coves which they could not describe .. JUST COMES There is an urgent MAN AREA ... SO ON TOP seen ... 

KATSO MIEHEN KASVOJA JOKA KATSOO JA KAHTA POUKAMAA MITÄ NE VOISIVAT KUVATA.. AIVAN PERÄLLÄ ON MYÖS HUUTAVA MIES ALUEELTA... NÄIN ON NÄHTY YLHÄÄLTÄ...















From yesterday could not be read CHAPTERS OF THE BIBLE. Jeremiah BEGAN A NEW DAY yesterday's figure was 1-2 CHAPTER, AND TODAY CONTINUED 3-4 SO I read the beginning. I wonder, BUT RIGHT IN CHAPTER I put YESTERDAY of Jeremiah 1 CHAPTER I formed you in the womb.
For what I express ...

EILISELTÄ PÄIVÄLTÄ JÄI LUKEMATTA RAAMATUN LUVUT. ALKOI UUSI KIRJA JEREMIASTA EILISEN PÄIVÄ LUKU OLI 1-2 LUKU, JA TÄNÄÄN JATKUISI 3-4 JOTEN LUIN ALUSTA. IHMETTELIN MUTTA EILENHÄN LAITOIN OIKEAN LUVUN JEREMIA 1 LUKU MINÄ VALMISTIN SINUT ÄIDIN KOHDUSSA.
SILLÄ MITÄ TUON ESILLE ...


KUN KATSOIN JUMALAN JOHDATUKSESTA PORTUGALIN KIELISTÄ OPETUSTA EI OPETTAJA PUHUNUT..ETTÄ BARROSOSTA MITÄÄN OPETTI VAIN DANIELIN KIRJAA... MUTTA TAJUSIN HETI JUMALAN HENGEN AVULLA TÄSSÄ JUMALA ON NIIN SUURI JÄLLEEN ETTÄ KYKENEE PISTÄMÄÄN MIEHEN JONKA NIMI TODISTAA JUMALA VAIN VOI NÄIN TEHDÄ. BARROSO JA JUNCKER... JOS MUISTAT

NYT KUUNTELIN ARTO LAURIA... VIDEOTA NUMERO 70
JA SAIN INSPIRAATION OTIN ESILLE GOOGLE MAPSIN TUO YDINVOIMA ON PAHA ASIA KORRUPTIO/KÖYHYYS/SAASTE JA
SOTAISA. EI KUN KARTTA ESIIN JA KIRJOITIN THEGROX1 JULKISEEN KOMMENTTIIN MITÄ HÄN NÄKEE KO.ALUEELLA.

                        Willie Banks - Lord You Been Good


BIBLE ---RAAMATTU--DIE BIBEL---A BIBLIA---БИБЛИ--LA BIBLE


3. Sillä näin sanoo Herra Juudan miehille ja Jerusalemille: Raivatkaa itsellenne uudispelto, älkääkä kylväkö orjantappurain sekaan. 
4. Ympärileikatkaa itsenne Herralle ja poistakaa sydämenne esinahka, te Juudan miehet ja Jerusalemin asukkaat, ettei minun vihani syttyisi kuin tuli ja palaisi, eikä olisi sammuttajaa, teidän tekojenne pahuuden tähden. 
5. Julistakaa Juudassa ja Jerusalemissa, kuuluttakaa ja sanokaa: Puhaltakaa pasunaan kautta maan; huutakaa täyttä kurkkua ja sanokaa: 'Kokoontukaa, ja menkäämme varustettuihin kaupunkeihin'. 
6. Nostakaa lippu Siionia kohti, paetkaa pysähtymättä; sillä minä annan tulla pohjoisesta onnettomuuden ja suuren hävityksen. 
7. Leijona on noussut tiheiköstänsä, kansaintuhooja on lähtenyt liikkeelle, lähtenyt asuinpaikastansa, tekemään sinun maasi autioksi: sinun kaupunkisi hävitetään asujattomiksi. 
8. Sentähden kääriytykää säkkeihin, valittakaa ja parkukaa, sillä Herran vihan hehku ei ole kääntynyt meistä pois." 
9. Sinä päivänä, sanoo Herra, katoaa rohkeus kuninkaalta ja päämiehiltä, papit tyrmistyvät ja profeetat hämmästyvät. 
10. Mutta minä sanoin: "Voi, Herra, Herra! Totisesti, sinä saatoit tämän kansan ja Jerusalemin peräti pettymään, kun sanoit: 'Teillä on oleva rauha!' Ja kuitenkin miekka koskee sieluun asti." 


                                Arto Lauri 70. KR37 Danger.
WHEN ARTO GO THIS AREA I GOT IDEA
LOOK THE HOLE AREA LIKE THE GROX DO...I DO THAT NOW..
I HOPE GROX DO OWN STYLE VIDEO ALSO...2 TESTIMONY OR 3..
KIITOS ARTO OLET MIES SIELTÄ PERÄLTÄ JOKA HUUTAA !!!

KUN IHMINEN RAKENTELEE PIILOSSA POMMIENSA MATERIAALEJA LUULEE ETTEI KUKAAN NÄE... SAMAAN AIKAAN JUMALA JOKA ON YLEMPÄNÄ KAIKKEA, KUIN NÄYTTÄÄ TE TEETTE JONNEKKIN JOSSA MINÄKIN NÄYTÄN KARTALTA TEILLE ,JOTTA MINÄ OLEN !
PEDOT JOTKA LIPOO JO KIELELLÄ,
 SUOMEN YDINVOIMAN ALUETTA JA YDINSÄILYTYS VARASTOALUETTA...PELJÄTKÄÄ JUMALAA JA YMMÄRTÄKÄÄ...
http://tttooit.blogspot.fi/2016/02/katso-syntymavuotesi-ja-speciaali.html

http://tttooit.blogspot.fi/2016/01/jumalan-vallan-merkit-euroopan-unionin.html
Les liens ci-dessus sont pour l'internet, je ne suis pas responsable de leur contenu!
yllä olevat linkit ovat etsitty internetistä ,en ole vastuussa niiden sisällöstä 

2 kommenttia:

  1. Hienoja näkemyksiä totuuden mieheltä! Sanattomaksi menen minäkin.. !

    VastaaPoista
  2. Arto Lauri 231 ILLUMINATI Semitic

    https://www.youtube.com/watch?v=MN4BTnqQMtY

    -----------------------------------------------

    ****************************************

    Record 24 000

    https://www.youtube.com/watch?v=-bAksZf-2ug

    --------------------------------------------

    Trump vs CHEMTRAIL 1

    https://www.youtube.com/watch?v=4gsafQ-T2vs

    -----------------------------------------

    Testament

    https://www.youtube.com/watch?v=3IiG8Ja8Oi8

    -------------------------------------

    VastaaPoista